عشق یک طرفه...

!♪⎛❤ ‿❤⎞♪!

  رسیدند: دوستش داری؟ گفتم: دنیای من است گفتند:دوستت دارد؟ گفتم تنها سوال من این است…

   آرام باش دلم ! او بی تو آرام است…

  ﺣﺲ ﺧﻮﺑﯽ ﻧﯿﺴﺖ ﺩﺭ ﺭﻭﯾﺎﯼ ﮐﺴﯽ ﮔﻢ ﺑﺸﯽ ﮐﻪ ﻓﮑﺮﺗﻮ ﺣﺘﯽ ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺑـﺶ ﻫﻢ ﻧﻤﯽ ﮔﻨﺠﺪ…

  سهراب گفت: چشمها را باید شست، شستم! گفت:جور دیگر باید دید،دیدم! گفت:زیر باران باید رفت، رفتم!! ولی… اون نه چشمهای خیسم را دید نه نگاه دیگرم را…هیچکدام را ندید!! فقط زیر بارون با طعنه ای خندید و گفت:دیوونه بارون ندیده!! 

 

  وای به روزی که آرزوت این باشه که عکس پروفایلشو عوض کنه تا ببینی چه شکلی شده …

   حتی روز مرگم تفاهم نداریم تو سیاه میپوشی و من سفید!

   چقدر سخته تو هق هق گریه هات نفسکم بیاری , اونوقت عشقت به یکی دیگه بگه نفس

   من درد میکشم اما نازنینم تو چشمهایت را ببند سخت است بدانم میبینی و بی خیالی

  هر روز این عشق یکطرفه را طی میکنم یکبار هم تو گامی بدین سو بردار نترس ! جریمه اش با من !

 



نظرات شما عزیزان:

poorya
ساعت19:50---18 بهمن 1392
سلام من که گفتم دیر به دیر میام نت هر وقتم که اومدم جوابتو دادم بی معرفت
پاسخ: چشم اشکــــــــــالی نداره :)


☠ֆią√ąşɧ☠
ساعت22:51---12 بهمن 1392
حتی وقتی کفش تنگ باشد زخم میکند!!! چه برسد به انکه دل تنگ بشود .....
پاسخ: عشق یک طرفست دیگه ادمو نابود میکنه :/


حمید
ساعت2:56---10 بهمن 1392
منم حرف خانوم اهورا صادقی قبول دارم
پاسخ: خواهر؟ هههه اهورا پسره :)))))) ههههه خخخخخ


اهورا صادقی
ساعت3:12---9 بهمن 1392
یه عشق خوب هیچ وقت نمیگه اگه واست اتفاقی بیوفته میمیرم بلکه میگه حتی بمیرمم نمیزارم واست اتفای بیوفته

مرسی از وبلگه خوبت شهرزاد همون اهورا 7117


پاسخ: اره دیگه درست میگی:)اهم :)


Reza InSane
ساعت1:10---8 بهمن 1392
Nemidoonam Chera Az In PosTet KHeyli Khosham miyad..Chera Vaghan ?
پاسخ: اره منم خیلی این پستو دوست دارم :)


دلاراام
ساعت23:23---6 بهمن 1392
خییییییییییییلی نایس بووود
پاسخ:یــــــــــس :)


اکشان
ساعت12:32---4 بهمن 1392
اهم عاشق تو
پاسخ:ههههههه :))
وا


اکشان
ساعت18:14---3 بهمن 1392
اکشان خخخخخخ

دیوونه عاشق نشدی حرف نزن

به قول ویشکا اسایش

تو جهان تو نوع بیشتر عشق نیس

عشق خدا به بندش و عشق مادر به فرزندش



اما من اینو اصلا قبول ندارم خوب ششما چی میدونین
پاسخ:عاشق شدی؟


حمید....ه
ساعت16:00---2 بهمن 1392
اگه عاشق میخوای باش عاشق خدا باش چون همه چی بهت میده




پاسخ:عاشق هیچ بشری نمیممم اخه پسرا لیاقت ندارن ههههه


mahan
ساعت15:26---2 بهمن 1392
عاشق اینم که عاشق هیچکــــــــــــــــــــــــــ ــی نیستم
پاسخ:اره دیگه عشق چیه؟منکه نمیدونم چیه؟تو میدونی؟خخخخخخ اشیایا جون داره؟هههه.اگه وب داری بگو بیا ببینم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 3 بهمن 1392برچسب:, | 14:51 | نویسنده : تنهـــــــا |